Primul pas

Marketing-ul mobil direct foloseşte mesajele text ale telefoanelor mobile pentru a comunica cu clienţii tăi, individual sau în grupuri selectate. Aceste mesaje pot conţine orice fel de informaţie care va aduce beneficii afacerii tale, subiectele cuprinzand în general:

  • Oferte şi vânzări promoţionale;
  • Remindere de intalniri;
  • Actualizări ale ştirilor;
  • Buletine informative;
  • Comunicaţii interne;
  • Saluturi.

De ce Marketing Mobil?

Telefonul  mobil  oferă  cea  mai  mare  expunere  dintre  toate  mijloacele  de  comunicare.  Se  află  cu  tine oriunde  te-ai afla, 24/7. Această caracteristică îl  transformă în cea mai eficientă şi mai interactivă unealtă disponibilă  marketingului.  Din  acest  motiv  este  dorinţa  noastră  să  integrăm  telefonul  mobil  în  mixul dumneavoastră  de  marketing,  astfel  încât  să  puteţi  interacţiona  cu  clienţii  dumneavoastră  în  cel  mai eficient mod cu putinţă.
SMS-ul (mesaj text scurt) este unul dintre cele mai fireşti tehnologii de “push”. Folosind tehnologia PUSH se poate dezvolta orice tip de mecanism de comunicare multiplă cu potenţialii clienţi (comunicare uni sau bidirecţională). Totuşi, push SMS nu se  rezumă doar  la atât, ci el poate  fi aplicat pentru:  teasing de noi produse,  promovare  de  evenimente,  trimiterea  de  cupoane,  serii  de  coduri  unice  pentru  acces  internet, trimitere de barcode sms, etc.

  • Se trimit instant de date catre toata baza targetata;
  • Obtinem100% target atins, baza fiind recenta si activa;
  • Sustinem o dezvoltare continua cu investitii minime.

 Beneficii: ieftin, rapid, high-reach, responsive, personal şi discret

 SMS  marketing  este  eficient  din  punctul  de  vedere  al  costurilor  –  mesajele  text  costă  cenţi,  o fracţiune  din  preţul  unui  apel  telefonic.  Deoarece  SMS-ul  poate  fi  trimis  „la  gramadă”  este  necesar  un minimum de resurse şi timp.SMS marketing este rapid – oamenii îşi iau telefonul mobil aproape oriunde, astfel vor primi mesajul tău în câteva secunde.
SMS marketingul  este  răspândit  –  în  lume  sunt  de  aproape  7  ori mai multe  telefoane mobile  decât puncte de acces internet.
SMS marketing este responsiv – SMS-ul este un mijloc personal de comunicare, cu un grad ridicat de atenţie pentru orice mesaj text primit. Un mesaj este deschis, chiar şi pentru a fi şters.
SMS marketing este personal şi discret  – mesajele sunt  trimise pe  telefoane mobile  individuale,  fiind destinate special acelui individ. Chiar şi mesajele la gramadă pot fi lucrate şi personalizate. Este creată o relaţie unu-la-unu între afacere şi client.

Serivicii oferite

Pull  SMS  –  Promoţii  de  vânzări,  concursuri,  sondaje  de  opinie,  „on-pack  communication”  care  atrag consumatorii să interacţioneze via SMS;

Push  SMS  –  Lansări  de  produse  noi,  promoţii,  evenimente,  expediere  de  logo-uri,  de  cupoane  de reducere sau coduri unice pentru acces la Internet;

Comunicări  combinate  –  uni-direcţionale,  bi-direcţionale  ori  multi-direcţionale:  SMS  –  E-mail;  SMS  – Apel; E-mail – SMS; Apel – SMS; SMS – WAP

Exemplu: Campanii SMS / Promoţii SMS

 Promoţiile sunt cea mai bună unealtă de a interacţiona cu consumatorii, de a primi ceva de la ei şi de a le oferi ceva  la schimb. Ca să  facem o campanie care să atingă cât mai mult din  targetul propus, ştim că trebuie să inţelegem ce vrea consumatorul.

Din punct de vedere al costurilor, stăm mult mai bine: se reduc la jumatate!

  • Nu  mai  avem  cupoane  de  concurs  tipărite  multicolor,  ci  doar  fluturaşi  ce  anunţă  concursul  şi explică oamenilor cum să participe;
  • Regulamentul complet poate fi disponibil online, pe o linie telefonică cu tarif normal sau într-un ziar cu acoperire naţională;
  • Salvăm resurse umane implicate în campanii.

 Din punct de vedere operaţional:

  • Asigurăm suport legal şi operaţional în creearea regulamentelor;
  • Asigurăm rapoarte COMPLETE periodice privind activitatea participanţilor;
  • Se crează o bază de date recentă şi activă care poate  fi reactivată printr-un push SMS  la  fiecare promoţie nouă.