Soluția noastră integrează componentele pentru automatizarea ridicată a vânzărilor, echipamente POS sau case de marcat și unelte software puternice pentru managementul de magazin sau pentru controlul lanțurilor de magazine. În plus, asigură o integrare ridicată cu produse complementare din familia aplicațiilor de contabilitate și analiză de date, toate informațiile din sistem putând fi exportate nativ în format Excel, Word, HTML, sau Text.

După configurarea soluției finale, aceasta este livrată integral – echipamente și software – la magazin, unde este instalată și pusă în funcțiune. Dacă este vorba de o rețea de magazine, într-un sfert din timpul necesar altor soluții va fi instalat și configurat.

Implementarea este facilă datorită interfeței intuitive și a procedurii standardizate de instruire de care vor beneficia operatorii.

În cazul folosirii unor case de marcat ieftine, prin conectarea online la serverul de magazin se ajunge la soluții de automatizare extrem de fiabile și performante cu investiții minime de exemplu prin timp redus de staționare la punctele de încasare, magazinele țin astfel pasul cu supermarket-urile și hypermarket-urile.

În varianta POS, operarea cu viteză ridicată este dublată de tranzacționarea în timp real a stocului astfel devenind posibilă reacția rapidă și în cunoștință de cauza în cadrul procesului de achiziții dintr-un magazin cu autoservire și flux mare de aprovizionare.

Controlul achizițiilor și al adaosului comercial este secretul afacerilor de retail de dimensiune mica sau mijlocie care operează cu adaos mic și aprovizionări frecvente. Aceasta înseamnă aprecierea corecta a cantităților și a intervalelor de aprovizionare. Soluția permite identificarea mărfurilor care au succes la vânzare și stabilirea facilă a adaosului, fără calcule anevoioase.

Înlătură „surprizele”, și anume diferențele mari de stoc constatate la inventar prin controlul permanent al stocurilor în timpul derulării activității. Se poate consulta în orice moment stocul cu acuratețe 100%.

Corespunde legislației în vigoare și uzanțelor contabile și este ținut la zi din aceste puncte de vedere. Controalele Gărzii Financiare vor găsi în regula documentele de intrare pentru marfa, denumirea și cantitatea produselor vândute prin casa de marcat, raportul de gestiune, NIR-urile care sunt emise automat la fiecare recepție închisă, registrul de casa s.a. Pentru contabil, sistemul aduce o simplificare prin ușurință emiterii documentelor primare, sigur și corect în magazin, dar și prin rezolvarea problemei stocurilor.

Nu în ultimul rând, soluția poate valorifica la maximum echipamente clientului, deja existente dacă ele sunt în lista de compatibilitate. Sau dacă nu sunt în lista și este necesara achiziționarea unui echipament nou, se poate alege dintr-o gama variata începând de la cele mai accesibile preturi dar care oferă un punct de vânzare automatizat excelent. Creșterea ulterioara a afacerii nu presupune și schimbarea software-lui, iar integrarea într-o rețea de magazine nu înseamnă eforturi mari, totul fiind pregătit dinainte prin modul în care este conceput acesta.
Nici integrarea cu un ERP nu constituie o problema dificilă, mulțumită interfeței deschise de transfer bidirecțional de date inclusă în versiunea pentru headoffice.

CARACTERISTICI PRINCIPALE:

  • instalare și utilizare ușoară
  • procesarea tranzacțiilor în timp real
  • controlul achizițiilor de marfă și al stocurilor
  • inventariere exactă, opțiunea utilizării celor mai noi tehnologii
  • conformitate 100% cu legislația fiscală și contabilă
  • integrabilitate facilă cu echipamente existente și/sau produse software complementare
schema-magazin