Acest tip de soluție este destinată supermarket-urilor medii și mari care oferă o gamă sortimentală diversă și un spațiu relativ mare de desfășurare.

         Aceste magazine sunt caracterizate de prezența unui număr ridicat de repere disponibile în cantități importante pe rafturi. Suprafața de desfacere medie a acestor magazine este de aproximativ 500 – 1000 mp, iar bugetul de deschidere este mediu.

       Pentru acest tip de magazine, MAART propune o soluție care îmbină într-un mod util un sistem modern de gestiune supermarket cu posibilități mari de optimizare ale acestuia datorită avantajelor oferite de spațiu și buget.

          Soluția se bazează pe POS-uri, un sistem robust pentru punctele de vânzare în cazul unui supermarket, oferind siguranță și eficiență.

       Datorită aprovizionării frecvente în supermarket-uri, se recomandă existența mai multor stații specializate de lucru pentru recepția și catalogarea mărfii.

         Partea de inventariere este asigurată de un sistem modern wireless conectat la serverul central prin conexiune serială, ce acoperă prin radio întreg magazinul. Prin intermediul terminalelor mobile este posibila efectuarea inventarierii în timp real și consultarea cu ușurință a bazei centrale de date. Programul SmartCash Mobility asigura legătura dintre terminale mobile de achiziție date și baza de date centrala a magazinului.

           Ca orice sistem modern de vânzare, soluția oferită de MAART pentru magazinele de tip supermarket este compusa din doua elemente: FrontOffice și BackOffice. Pachetul FrontOffice include sisteme POS la care sunt conectate imprimanta fiscală, scaner coduri de bare, tastatură și display LCD. Pachetul BackOffice se caracterizează printr-o densitate mare a porturilor de comunicare seriala și LAN, intre elementele sale.

Echipamente hardware pentru supermarket-uri:  

Front Office:

  •      Statie POS;
  •      Imprimanta fiscala;
  •      Display client alfanumeric;
  •      Display LCD sau Touchscreen; 
  •      Tastatura programabila;
  •      Scaner pentru coduri de bare;
  •      Scaner omnidirectional;

Back Office:

  •      Server central de date;
  •      Statii receptie marfa;
  •      Statie management magazin;
  •      Scaner pentru coduri de bare;
  •      Imprimanta pentru coduri de bare;
  •      Imprimanta laser;
  •      Cantare cu etichete ;
  •     Terminal de inventariere.
schema supermarket

Licente software pentru magazin:

Front Office:

  •    Licența POS;

Back Office:

  •     Licența Back Office management magazin;
  •    Licența Mobility;
  •     Licența pentru programare cântare cu etichete.

Avantaje soluție:

  •     Viteza mare de tranzacționare și securitatea datelor tranzacționate în tot sistemul pentru că sunt stocate în timp real pe serverul central;
  •     Viteza mare de vânzare datorită tranzacționării în timp real și utilizării imprimantei fiscale cu imprimare termica;
  •     Accesul în timp real la date în tot magazinul prin intermediul conexiunii wireless;
  •     Control integrat al modificărilor de preț.