Activitatea hotelieră de succes se bazează, pe lângă un plan inteligent și o strategie adecvată, pe efortul unei echipe de profesioniști dedicați muncii lor, care să-l facă pe oaspete să simtă ospitalitatea locului. Oferirea de servicii excelente duce la maximizarea profitului, iar acestea presupun folosirea de instrumente manageriale performante care să intensifice rezultatele și aptitudinile personalului dumneavoastră.

Caracteristici:

  •     Se pot face vânzări de servicii turistice;
  •     Se pot confirma rezervările făcute prin modulul rezervări online, se pot anula, se poate prelungii perioada de rezervare;
  •     Se poate înregistra numărul de persoane din fiecare camera;
  •     Emite note de plata, bonuri fiscale și facturi pentru serviciile oferite unui client pe toată durata sejurului;
  •     Se pot emite sau doar vizualiza diferite rapoarte de gestionare: rezervări, sosiri, plecări, stare cameră (liberă, ocupată, curată, murdară), inventariere produse hoteliere (prosoape, așternuturi, săpunuri etc.);
  •     Pentru plata serviciilor, turistul va putea folosi numerar, bonuri de masă, cecuri și card;
  •     Programul înregistrează toate acțiunile pe care un operator le efectuează asupra sistemului;
  •     Sistem de fidelizare a clienților;
  •     Administratorul poate sa consulte cheltuielile, restanțele, stocurile existente, să vizualizeze diferite rapoarte, să modifice prețurile sau structura organizatorică.

Software-ul de gestiune pentru hoteluri și pensiuni conține:

  •  Program de gestiune a clienților hotelului ce permite stocarea datelor personale, a preferințelor (camera de fumători/nefumători, pat dublu/twin, număr de adulți/copii, camere, băuturi etc.) și a datelor referitoare la perioada petrecută în hotel. Software-ul afișează diverse rapoarte grafice cu privire la numărul de rezervări efectuate de un client, numărul de zile, suma achitată/restanță, modul de căutare și afișare al rău-platnicilor. Baza de date a clienților poate fi interogată în cazul în care un client revine pentru efectuarea unei rezervări online. În aceasta situație datele clientului vor fi completate în mod automat în cadrul formularului de rezervare;
  •     Program de gestiune hoteluri ce permite stocarea tuturor datelor angajaților pentru a afișa istoricul activității acestora. După logarea în sistem angajații pot realiza diverse activități precum efectuare cazare, emiteri facturi și chitanțe, emiteri bonuri fiscale etc.;
  •     Software de rezervare pentru hoteluri, moteluri si pensiuni turistice ce permite rezervarea unor camere, pentru o perioada de timp, având diverse caracteristici (single, double, etaj, număr camere, bar etc.). Soft-ul permite realizarea procedurii de confirmare sau anulare a rezervării, check-in, check-out, listare tickete, listare fisa de rezervare etc.;
  •     Software pentru hoteluri ce permite afișarea raportului zilnic sau pe o anumita perioada de timp, încasări/plăți, situația camerelor libere/ocupate, lista clienților pe zile, lista de check-in și check-out pentru fiecare zi, gestionarea tuturor serviciilor oferite etc. Numărul și complexitatea rapoartelor de gestiune este stabilita cu fiecare client în parte în funcție de necesitățile acestuia;
  •     Program de facturare pentru hoteluri, moteluri si pensiuni prin intermediul căruia se pot emite/anula facturi, chitanțe, se pot lista bonuri fiscale deoarece programul este corelat cu casele de marcat.
hotel software