I. DATELE FIRMEI

S.C. MAART CONSILIERE AFACERI S.R.L. cu sediul social în BUCUREȘTI: Str. Dristorului Nr. 96, 12B/A/33, Sector 3, B-dul Carol I, Nr. 54, Etaj I, Biroul 7, Cod poştal 020923 (punctul de lucru).

Cod Unic de Înregistrare: RO22686270

Nr. înreg. O.R.C.: J40/20739/2007

Capital social: 1.000 RON

Banca: ING Bank

IBAN: RO15INGB0000999901626943

II. CONDIȚII DE UTILIZARE

1. Conținut site și copyright

Utilizarea site-ului

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor și serviciilor prezentate pe site-ul bestmaart.ro implică acceptarea acestor termeni și condiții.

Înregistrarea ca utilizator al acestui site, reprezintă acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele comercializate.

Schimbarea termenilor și condițiilor

S.C. MAART CONSILIERE AFACERI S.R.L își rezervă dreptul să facă modificări, actualizări privind termenii și condițiile, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

S.C. MAART CONSILIERE AFACERI S.R.L. își rezervă dreptul de a-și selecta clienții.

Corectarea informațiilor eronate

Ne rezervăm dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsă de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.

Ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server.

Conformitate

Toate produsele comercializate de S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. prin site-ul bestmaart.ro sunt în conformitate cu legile în vigoare și corespund normelor și standardelor pentru care au fost create.

Proprietate intelectuală

S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. comercializează numai produse originale și cu drepturi de autor și respectă toate obligațiile care decurg din legislația în vigoare cu privire la propietatea intelectuală, astfel încât niciun produs comercializat de magazinul nostru online bestmaart.ro nu este contrafăcut sau piratat.

2. Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului bestmaart.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul bestmaart.ro, va fi considerată tentativă de fraudare a sistemelor bestmaart.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

3. Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din București, România.

4. Dispoziții finale

Bestmaart.ro își rezervă dreptul de a efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra site-ului bestmaart.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. se angajează să folosească datele clienților exclusiv pentru scopul pentru care au fost introduse (efectuarea de comenzi online), informări comerciale despre produsele comercializate în magazinul nostru online. Ne obligăm să nu transmitem datele personale către terți și să respectăm confidențialitatea datelor. S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. nu încurajează SPAM-ul, nu facem schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgăm adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane, nu furnizăm adresa dumneavoastră către terți.

III. CUM CUMPĂR?

Comanda online

  • Pentru a efectua o comandă prin intermediul magazinului nostru este necesar sa vă Înregistrați, folosind o adresă de e-mail validă.
  • Alegeți produsul dorit și apoi faceți click pe butonul “Adaugă în coș”. Dacă vă aflați în secțiunea catalogului puteți alternativ să trageți (drag & drop) de poza produsului în zona “Coș cumpărături” (dreapta). Produsul dorit va ajunge în coș.
  • Pentru vizualizarea produselor alese și modificarea cantităților faceți click pe “Vezi produse coș”.
  • Aveți posibilitatea să vizualizați istoricul comenzilor efectuate în secțiunea “Istoric tranzacții”.
  • Aveți posibilitatea să salvați coșurile de cumpărături și să le încărcați ulterior, din secțiunea “Coșuri salvate”.
  • Aveți opțiunea înainte de finalizarea comenzii, să completați o altă adresă de livrare, diferită de cea definită în cont.

Comanda la sediu

Comenzile la sediul S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. se pot plasa oricând în timpul programului de lucru, Luni – Vineri între orele 09:00 – 18:00.

Disponibilitate produse stoc

  • “În stoc” – produsul se află în stocul fizic al magazinului și poate fi achiziționat/livrat în maxim 24 ore.
  • “Stoc limitat” – produsul se află în stocul fizic al magazinului, în cantitate mai mică de 5 unități.
  • “Livrare în 48 ore” – produsul se află în stoc la furnizor și poate fi livrat în 48 de ore (două zile lucrătoare, pentru comenzile date până în ora 15:00), în limita stocului fizic al furnizorului.
  • “Stoc furnizor extern livrare în 10 zile” – produsul se află în stoc la furnizor extern și poate fi livrat în aproximativ 10 zile lucrătoare în limita stocului fizic al furnizorului. Pentru acest produs se poate cere achitarea unui avans de 35%.
  • Intrare în stoc zi.lună.an – produsul nu se află în stocul fizic al magazinului, dar va intra în stoc la data specificată.
  • “Sunați” – vă rugăm să ne contactați pentru a afla stocul și termenul de livrare.

În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu “Termenii și condițiile” site-ului bestmaart.ro

IV. CUM PLĂTESC?

Bestmaart.ro vă oferă patru modalități de plată:

  1. Plata la livrare – ramburs (valoarea comenzii nu va depăși 5.000,00 lei)
  2. Transfer bancar – ordin de plată
  3. Plata cu cardul bancar
  4. Direct la sediul firmei noastre

1. Plata la livrare – Ramburs

Comanda se achită reprezentantului firmei de curierat rapid FAN COURIER EXPRESS S.R.L. în momentul livrării coletului. Este denumită plata ramburs. Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate, inclusiv plata transportului.

2. Transfer bancar – Ordin de Plată

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. după confirmarea telefonică a comenzii cu un consultant de vânzări bestmaart.ro. Originalul facturii îl veți regăsi în colet cu produsul comandat.

Livrarea mărfii se face după confirmarea plății în contul de mai jos a proformei emise:

Nume firmă: S.C. Maart ConsiliereAfaceri S.R.L.

Cont lei: RO15INGB0000999901626943

Banca: ING Bank

Cod unic înregistrare: RO22686270

Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate, inclusiv plata transportului.

V. LIVRARE

Produsele comandate se livrează în toate localitățile din România, utilizând metoda de transport și modalitatea de plată care au fost alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele sunt ambalate corespunzător, sigilate și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.

Expedierea coletului în funcție de modalitatea de plată

1. Pentru comenzile ce sunt achitate de cumpărător prin ramburs, expedierea coletului se face în aceeași zi lucrătoare cu primirea comenzii numai dacă aceasta este transmisă până în ora 15:00.

2. Pentru comenzile ce sunt achitate de cumpărător prin transfer bancar (ordin de plată), expedierea coletului se face în aceeași zi lucrătoare cu primirea comenzii numai dacă confirmarea plății se efectuează până în ora 15.00.

Pentru ambele situații prezentate mai sus, comenzile efectuate de clienți vineri se livrează luni, cu condiția ca plata sa fie confirmată în aceeaşi zi până la ora 15.00 în cazul comenzilor plătite prin transfer bancar.

Modalitate de livrare

Livrarea se face NUMAI prin firma de curierat rapid, iar durata livrării este de 1-2 zile lucrătoare în orașele mari și 2-3 zile lucrătoare pentru orașele mici.

Livrarea prin intermediul FAN COURIER EXPRESS costă: 14,80 LEI (primul kilogram), apoi se adaugă câte 1,20 LEI* pentru fiecare kilogram în plus. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 900 LEI, transportul este GRATUIT!

Costuri livrare

*Tarifele nu includ TVA

Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 900 LEI, produsele ce intră în categoria “CONSUMABILE”, se percepe o taxă de curier 14,80 LEI* (primul kilogram), apoi se adaugă câte 1,20 LEI* pentru fiecare kilogram suplimentar. În cazul expediţiilor efectuate în alte oraşe decât cele cere deţin centre logistice FAN Courier Express, preţul va fi de 0,80 LEI/Km, astfel preţul final al comenzii dumneavoastră va depinde de aceste criterii.

La acest tip de produse cu valoare mai mică de 900 LEI şi cele care fac parte din categoria consumabile NU se mai aplică regula conform căreia dacă comanda depaşeşte valoarea de 900 LEI transportul este gratuit!

Modalităţi de plată a produselor achiziţionate

  1. Plata la livrare – ramburs (valoarea comenzii nu va depăși 5.000,00 lei)
  2. Transfer bancar – ordin de plată

Coletele se expediază numai după confirmarea plății pentru comenzile care sunt achitate prin transfer bancar (ordin de plată) în contul S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L.

Important!

Costul transportului nu se stornează în cazul returului de produse.

VI. GARANȚIE

Toate produsele cumpărate prin intermediul site-ului bestmaart.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, termenul garanției fiind specificat în detaliile produsului. Produsele comercializate pe site-ul bestmaart.ro sunt noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Pentru a beneficia în cel mai scurt timp de garanție vă rugăm să urmați următorii pași:

Pas 1. Completarea Formularului service/garanție direct din contul dvs. de pe site-ul bestmaart.ro la “Service/Garanție” sau prezentarea personală în vederea predării produsului Departamentului de Garanție și Retururi la punctul de lucru al S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. din Bucureşti, B-dul Carol I, Nr. 54, Etaj I, Biroul 7, Cod poştal 020923.

Vă rugăm să descrieți pe formular cât mai detaliat defecțiunile observate.

Pas 2. Imprimați Formularul service/garanție, semnați-l și stampilați-l în original, în vederea introducerii acestuia în coletul cu produsul(ele) ce va(vor) fi trimis(e) la service/garanție.

Pas 3. Așteptați să fiți contactat telefonic de Departamentul Garanții și Retururi din cadrul S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. în maxim 24 de ore pentru a vă asista pe parcursul trimiterii produsului la service/garanție.

Pas 4. Coletul se va expedia numai după ce ați fost informat de către Departamentul de Garanții și Retururi despre modalitatea de rezolvare și transport.

În 24 de ore după ce ați fost contactat de unul din operatorii noștrii, FAN Courier Express S.R.L. – curier agreat de S.C. Maart Consiliere Afacer S.R.L., va veni la adresa indicată de dumneavoastră în Formularul de service/garanție pentru a ridica produsul defect.

Costul transportului pentru retururi de produse în baza certificatului de garanție (30 lei), de la dvs. către S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L., va fi suportat:

  • de firma noastră în cazul în care produsele sunt defecte;
  • de cumpărător, în cazul în care se constată că produsele sunt funcționale sau deteriorate în urma montării sau utilizării incorecte; cheltuiala în acest caz ajunge la valoarea de 60 RON, sumă ce reprezintă contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur) și care va fi achitată ramburs de către cumpărator.

Coletul cu produsul/ele care se returnează la service/garanție trebuie să conțină obligatoriu documentele:

  • Factura fiscală – copie
  • Certificatul de garanție al produsului – original
  • Formularul service/garanție – original

În cazul în care constatați lipsa certificatului de garanție în coletul cu produsele comandate, îl puteți descărca și printa direct din contul dvs. de pe bestmaart.ro la secțiunea “Istoric tranzacții”, “Documente”.

Produsul(ele) trebuie sa fie împachetat(e) în ambalaj de carton cu dimensiuni de minim 10cm x 15cm x 8cm, umplut cu hârtie tocată, folie cu bule sau alte materiale protectoare.

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet vor fi trecute următoarele informații:

Expeditor: Destinatar: S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L.

Adresă: Adresă: Bucureşti, B-dul Carol I, Nr. 54, Etaj I, Biroul 7, Cod poştal 020923.

Număr retur: (nr. formularului service/garanție )

EXCEPȚII

Nu beneficiază de garanție următoarele:

  1. Produsele din categoria “Componente/Accesorii” , dacă nu au fost montate exclusiv în departamentul de service S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L., deoarece montarea lor necesită cunoștințe de service.
  2. Produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate.
  3. Produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea de anumite componente în timpul funcționării echipamentelor.

Condiții de oferire a garanției

S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. oferă garanție numai în cazul în care produsele au sigiliile de garanție întregi, astfel că vă rugăm să probați produsele înainte de a înlătura sigiliile și foliile protectoare și înainte de a le monta.

Produsele vor fi reparate sau înlocuite cu aceleași produse și nu pot fi scăzute sau înlocuite cu produse diferite. Ne rezervăm dreptul de a alege varianta cea mai puțin costisitoare de rezolvare a retururilor produselor spre service/garanție.

S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru defecțiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de către dvs. în necunoștință de cauză ori în condițiile montării necorespunzătoare a produselor. Pentru aceasta vă rugăm să consultați manualele/instrucțiunile de montaj/utilizare aferente fiecărui produs și să accesați secțiunea “Drivere/Manuale” pentru fiecare produs. Pentru a beneficia de garanție, vă rugam sa ne anunțați și să ne trimiteți retur produsul defect în cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat în garanție către S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. se va face numai împreună cu Formularul service/garanție și folosind serviciile de curierat Fan Courier Express S.R.L.

Coletele trimise de către cumpărător, printr-un alt curier și/sau având plata transportului la destinație, vor fi refuzate!

S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru:

  • Produsele expediate fără documentele menționate mai sus în colet;
  • Produsele deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.

VII. RETUR

Dreptul de retur în 15 zile calendaristice este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice care au achiziționat produse de la Bestmaart, marcă inregistrată a S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile calendaristice de la data primirii returului de către bestmaart.ro.

Pentru a beneficia de returul produselor în 15 zile, trebuie completat Formularul de retur de pe site-ul bestmaart.ro, cel mai târziu în a 15-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Formularele completate dupa 15 zile calendaristice nu sunt luate în considerare.

Returul produselor se poate face numai prin serviciul de curierat agreat – Fan Courier Express S.R.L. sau direct la punctul de lucru S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. din București, B-dul Carol I, Nr. 54, Etaj I, Biroul 7, Cod poștal 020923. Produsul/ele trebuie să fie împachetat în ambalaj de carton cu dimensiuni de minim 10cm x 15cm x 8cm, umplut cu hârtie tocată, folie cu bule sau alte materiale protectoare.

Vor fi refuzate coletele trimise prin alți curieri decât cei recomandați de noi și coletele care sunt ambalate necorespunzător.

Plata transportului este suportată de către cumpărător şi poate fi efectuată direct la curier sau se va scădea din valoarea sumei ce trebuie rambursată către acesta. Taxa retur transport este de 40 lei. Cheltuielile de transport sunt suportate de către S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. numai în cazul produselor defecte din fabricație sau deteriorate la transport.

Puteți returna produse în următoarele situații

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la, respectiv, ridicarea de la sediul S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. sau recepția la domiciliu prin curier – puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugam să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect.

  1. Produsul livrat nu este conform cu specificațiile de pe site
  2. Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări
  3. Produse ce v-au fost livrate greșit
  4. Renunțarea la cumpărare fără invocarea unui motiv – în termen de maxim 15 zile calendaristice.
  5. Retur produse defecte în perioada de garanție – caz în care vezi pașii de urmat și condițiile ce trebuie respectate la secțiunea “Garanție” din “Termeni și Condiții”.

Pentru situațiile descrise mai sus la pozițiile 1, 2 și 3, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L.

Pentru situația descrisă mai sus la poziția 4, costurile de retur privind transportul pentru produs sunt suportate de cumpărător.

În toate cazurile de mai sus, excepție poziția 5, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Deteriorarea produselor sau punerea lor într-o stare de nevandabilitate de către cumpărător duce la refuzarea returului.

Pași de urmat în caz de retur

Pas 1. Completarea Formularului de retur direct din contul dvs. de pe site-ul bestmaart.ro la secțiunea “Retur” sau prezentarea personală în vederea returnării produsului la punctul de lucru al S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. din București.

Cumpărătorul poate opta pentru retur bani sau înlocuire produs. În funcție de opțiunea sa, banii proveniți din stornarea produsului returnat se pot folosi pentru achitarea altui produs (înlocuire produs) sau se pot returna în maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului de catre S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. (retur bani) în contul indicat de cumpărător pe Formularul de retur.

Pas 2.Printați Formularul de retur, semnați-l și stampilați în original, în vederea introducerii acestuia în coletul cu produsul(ele) ce va fi returnat.

Pas 3. Așteptați să fiți contactat telefonic de Departamentul Garanții și Retururi din cadrul S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. în maxim 24 de ore pentru a vă asista pe parcursul returnării produsului.

Pas 4. Coletul se va expedia numai după ce ați fost informat de către Departamentul de Garanții și Retururi despre modalitatea de rezolvare și transport.

Coletul cu produsul(ele) care se returnează trebuie să conțină obligatoriu documentele:

  • Factura fiscală – copie
  • Certificatul de garanție al produsului – original
  • Formularul de retur – original

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet vor fi trecute următoarele informații:

Expeditor: Destinatar: S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. – Dept. Garanție și Retururi

Adresă: Adresă: București, B-dul Carol I, Nr. 54, Cod poștal 020923 Număr retur: (nr. Formularului de retur)

EXCEPȚII

Nu se pot returna următoarele categorii de produse decât dacă sunt sigilate:

  1. Licențe software;
  2. Consumabile.

Nu se pot returna produse aflate în următoarele situații:

  • Produsul a fost adus “la comandă” (“la comandă” este definit ca fiind lista de produse comandată de către cumpărător și care nu se află în stocul uzual al furnizorului S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L., dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe cumpărător dacă oricare din produsele comandate nu sunt în stoc la lansarea comenzii dar pot fi aduse “la comandă” și livrate ulterior);
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare de pe produse sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Imprimante/multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
  • Licențele OEM activate (licențele preinstalate pe calculatoare desktop/sisteme touchscreen);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sisteme de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamente hardware care au fost utilizate.

IMPORTANT

În cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea/refuzul returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului pentru readucerea lui la stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, sumă ce va fi comunicată cumparătorului după evaluarea prejudiciilor aduse. Acestă clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe site-ul bestmaart.ro folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situația unor abuzuri (returnări repetate). Dacă returul a fost refuzat pentru unul din motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără documentele: copie factură, certificat de garanție și formularul de retur, sau a expediat prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Produsele se vor returna în maxim 15 zile calendaristice la adresa: S.C. Maart Consiliere Afaceri S.R.L. din București, B-dul Carol I, Nr. 54, Etaj I, Biroul 7, Cod poștal 020923.

Pentru informații nu ezitați să ne contactați la: best@maart.ro sau telefonic: 0721 849 528 program de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 18:00.

NOTĂ:

Bestmaart.ro nu poate garanta şi nu îşi poate asuma răspunderea că informaţiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte şi fără erori. Preţurile, ofertele, situaţia stocului, specificaţiile şi imaginile pot fi schimbate fără o notificare prealabilă.