Soluția noastră se adresează firmelor mici și mijlocii având profil de distribuție, comerț, producție, servicii sau import-export.
Se asigură informatizarea companiei prin integrarea tuturor compartimentelor acesteia: financiar-contabil, desfacere, aprovizionare, producție și nu în ultimul rând de conducere.
Evidenta stocurilor este ținută atât cantitativ cât și valoric, în lei sau valută pe mai multe gestiuni și pentru mai multe societăți.
Modulele de gestiune, producție, servicii și salarizare realizează legătura cu modulul de contabilitate prin generarea automată a notelor contabile corespunzătoare operațiunilor efectuate.
Permite urmărirea individuală a produselor după serii, și prin aceasta, gestiunea și verificarea garanțiilor, atât față de clienți cât și față de furnizori, iar pe de alta parte permite urmărirea individuală după documente a plăților către furnizori și a încasărilor de la clienți.
Se adresează atât producătorilor și distribuitorilor de produse electronice, electrocasnice, calculatoare și alte echipamente hardware sau de folosință îndelungată, cât și firmelor cu alte activități productive, comerciale sau import-export.
Modulul de salarizare permite acordarea retribuțiilor pentru salariați în regim de regie, acord sau mixt.
Diferitele sume și sporuri care pot fi acordate salariaților precum și diversitatea de raportări care pot fi obținute fac din modulul de salarizare o aplicație moderna și flexibilă, adaptabilă la cele mai performante sisteme de salarizare din momentul actual.
Componenta pentru personalizarea rapoartelor permite definirea unor rapoarte specifice, flexibile, cu posibilități multiple de grupare, sortare, stabilire design (stil de raport, inserare obiecte OLE, etc).