Primul pas
Marketing-ul mobil direct foloseşte mesajele text ale telefoanelor mobile pentru a comunica cu clienţii tăi, individual sau în grupuri selectate. Aceste mesaje pot conţine orice fel de informaţie care va aduce beneficii afacerii tale, subiectele cuprinzand în general:
- Oferte şi vânzări promoţionale;
- Remindere de intalniri;
- Actualizări ale ştirilor;
- Buletine informative;
- Comunicaţii interne;
- Saluturi.
De ce Marketing Mobil?
Telefonul mobil oferă cea mai mare expunere dintre toate mijloacele de comunicare. Se află cu tine oriunde te-ai afla, 24/7. Această caracteristică îl transformă în cea mai eficientă şi mai interactivă unealtă disponibilă marketingului. Din acest motiv este dorinţa noastră să integrăm telefonul mobil în mixul dumneavoastră de marketing, astfel încât să puteţi interacţiona cu clienţii dumneavoastră în cel mai eficient mod cu putinţă.
SMS-ul (mesaj text scurt) este unul dintre cele mai fireşti tehnologii de “push”. Folosind tehnologia PUSH se poate dezvolta orice tip de mecanism de comunicare multiplă cu potenţialii clienţi (comunicare uni sau bidirecţională). Totuşi, push SMS nu se rezumă doar la atât, ci el poate fi aplicat pentru: teasing de noi produse, promovare de evenimente, trimiterea de cupoane, serii de coduri unice pentru acces internet, trimitere de barcode sms, etc.
- Se trimit instant de date catre toata baza targetata;
- Obtinem100% target atins, baza fiind recenta si activa;
- Sustinem o dezvoltare continua cu investitii minime.
Beneficii: ieftin, rapid, high-reach, responsive, personal şi discret
SMS marketing este eficient din punctul de vedere al costurilor – mesajele text costă cenţi, o fracţiune din preţul unui apel telefonic. Deoarece SMS-ul poate fi trimis „la gramadă” este necesar un minimum de resurse şi timp.SMS marketing este rapid – oamenii îşi iau telefonul mobil aproape oriunde, astfel vor primi mesajul tău în câteva secunde.
SMS marketingul este răspândit – în lume sunt de aproape 7 ori mai multe telefoane mobile decât puncte de acces internet.
SMS marketing este responsiv – SMS-ul este un mijloc personal de comunicare, cu un grad ridicat de atenţie pentru orice mesaj text primit. Un mesaj este deschis, chiar şi pentru a fi şters.
SMS marketing este personal şi discret – mesajele sunt trimise pe telefoane mobile individuale, fiind destinate special acelui individ. Chiar şi mesajele la gramadă pot fi lucrate şi personalizate. Este creată o relaţie unu-la-unu între afacere şi client.
Serivicii oferite
Pull SMS – Promoţii de vânzări, concursuri, sondaje de opinie, „on-pack communication” care atrag consumatorii să interacţioneze via SMS;
Push SMS – Lansări de produse noi, promoţii, evenimente, expediere de logo-uri, de cupoane de reducere sau coduri unice pentru acces la Internet;
Comunicări combinate – uni-direcţionale, bi-direcţionale ori multi-direcţionale: SMS – E-mail; SMS – Apel; E-mail – SMS; Apel – SMS; SMS – WAP
Exemplu: Campanii SMS / Promoţii SMS
Promoţiile sunt cea mai bună unealtă de a interacţiona cu consumatorii, de a primi ceva de la ei şi de a le oferi ceva la schimb. Ca să facem o campanie care să atingă cât mai mult din targetul propus, ştim că trebuie să inţelegem ce vrea consumatorul.
Din punct de vedere al costurilor, stăm mult mai bine: se reduc la jumatate!
- Nu mai avem cupoane de concurs tipărite multicolor, ci doar fluturaşi ce anunţă concursul şi explică oamenilor cum să participe;
- Regulamentul complet poate fi disponibil online, pe o linie telefonică cu tarif normal sau într-un ziar cu acoperire naţională;
- Salvăm resurse umane implicate în campanii.
Din punct de vedere operaţional:
- Asigurăm suport legal şi operaţional în creearea regulamentelor;
- Asigurăm rapoarte COMPLETE periodice privind activitatea participanţilor;
- Se crează o bază de date recentă şi activă care poate fi reactivată printr-un push SMS la fiecare promoţie nouă.