Aplicația software pentru catering este gândită ca o aplicație ce vine ca sprijin în organizarea activităților de livrare și optimizează eforturile depuse pentru onorarea comenzilor.
Este modulul de comenzi la domiciliu pentru HORECA ideal pentru pizzerii și unități de catering deoarece are stocată o bază date cu clienți, fidelizare clienți, căutare clienți.
Se pot memora/căuta clienți după numărul de telefon, iar pe nota de plată apare adresa clientului pentru livrare.
Utilizarea sistemului POS într-o afacere de tip CATERING are o mulţime de avantaje. Acesta ajută la preluarea comenzilor online sau telefonic, recunoașterea numărului de telefon și vizualizarea ultimelor comenzi plasate de clientul respectiv. Acesta reduce posibilitatea de furt din partea angajaților și erorile în preluarea comenzilor, așadar, este un serviciu eficient și rapid. Un alt avantaj de a folosi sistemul POS este faptul că asigură o evidență clară a inventarului și monitorizează comenzile care intră și ies în timp real. De asemenea, sistemul ajută la crearea de rapoarte necesare pentru luarea celor mai bune decizii – media încasărilor pe clienți, comparații intre vânzările zilnice, vânzări pe gestiuni, vânzări pe operatori etc.