Serviciile SEO (Search Engine Optimization) sunt menite să vă poziționeze pagina de internet cât mai bine la căutarea după anumite expresii sau cuvinte cheie. Optimizarea poziționării la căutare este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității paginilor website-ului în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare.
Deoarece poziționarea diferă în timp în funcție de anumite variabile, uneori este utilă o monitorizare. Noi avem expertiza necesară pentru a va oferi aceste servicii la un nivel ridicat de profesionalism.
Pachetul setup conține:
- Audit
- Optimizare
- Evaluare rezultate
- Monitorizare
Sisteme Callcenter As A Service (CAAS) & Hosted PBX
Vă oferim o soluție completă pentru “call center” și aplicații de tip centrală telefonică PBX pentru companii mici și medii, cu un număr de max 50 agenți de call center și max 300 utilizatori ai sistemului de telefonie aflați în sediul principal sau în alte sedii conectate prin internet. Soluția se oferă în varianta “callcenter as a service” (CAAS), aplicația fiind găzduită în data centerul nostru; acest tip de implementare scutește clientul de la instalarea și achiziționarea unui hardware scump precum și a utilităților necesare pentru a acomoda acest hardware (alimentare electrică redundantă, sisteme de climatizare, sisteme de monitorizare, conexiuni internet de bandă largă redundante). De asemenea, sarcina monitorizării și întreținerii 24/7 a serviciului ne revine nouă în calitate de furnizor al serviciului și este inclusă în prețul plătit. Acest tip de implementare este scutit de taxe de instalare în limita în care nu implică achiziționarea de hardware auxiliar care va fi suportat de către client (headphones, terminale hardware, telefoane de secretariat, etc).
Funcții disponibile ale platformei
- Virtual Office
Cu “Virtual PBX" nu ai nevoie de nici un echipament. E un sistem fiabil și flexibil, gata de lucru în mai puțin de o oră. Ca și client vei avea nevoie doar de telefoanele de pe birou sau de instalarea unor aplicații “softphones"
- Serviciul Recepționist Virtual
Este un serviciu prin care clienții sau cei care apelează acest număr unic vor putea să-și aleagă prin intermediul meniurilor configurabile de tip IVR:
– selectează limba (română, engleză etc.) în care dorește informațiile
– să se conecteze la sediul central sau o filială
– să-și aleagă departamentul (vânzări, asistență clienți, etc.)
– să trimită un fax sau să lase un mesaj vocal (voicemail)
– să obțină informații despre programul de lucru, adresa sau alte informații utile (ofertele și promoțiile curente) de tip INFOLINE
- Virtual Call Center
Pentru companiile mari care vor să-și optimizeze activitățile de suport, call center-ul virtual poate fi o bună oportunitate să-și reducă costurile, să angajeze cel mai bun personal calificat fără să conteze locația geografică și să-și asigure continuitatea operațiunilor.
Supervizare și administrare
Sistemul oferă posibilitate supravegherii activității de către unul sau mai mulți supervizori. Toate activitățile sunt urmărite prin intermediul unei interfețe WEB sau prin mecanisme audio (BARGE):
● statistici sub formă de grafice format Flash;
● navigarea prin statistici și căutarea după diferite criterii: număr apel, agent, coadă de apeluri, durataconvorbirii sau intervale de timp și dată;
● rapoartele pot fi exportate atât în format PDF cât și excel (CSV);
● navigarea prin log-uri în timp real;
● toate convorbirile pot fi înregistrate în diferite formate (.gsm, .wav sau .mp3), supervizorul putându-le asculta;
● sistemul de acces al supervizorilor poate fi configurat pe diferite nivele de acces;
● rapoartele pot fi disponibile, în funcție de tipul lor, în timp real sau programate (la sf. zilei, săptămânii,lunii);
● managerul (superivizorul ce are acest rol) poate utiliza funcția SPY, monitorizând convorbirile în timp real și putând interveni în conversație;
● în cazul existenței unor campanii de telemarketing, sistemul are la dispoziție funcția de ‘predictive dialing’ (apelare intuitivă).
Facilități și caracteristici specifice Call Center
Aplicația distribuie apelurile care sosesc către agenții din sistemul ACD, în funcție de criteriile specificate, realizând statistici despre întregul sistem, telefoanele apelanților și agenți, asigurând controlul întregului sistem ACD. Sistemul permite:
● mai multe grupuri ACD, fiecare grup având propria coadă de așteptare;
● mai mulți supervizori;
● posibilitatea folosirii agenților la distanță (teleworking), prin înregistrarea remote la sistem a telefoanelor VoIP sau a clienților SIP (calculator, smartphone);
● distribuție în funcție de coadă, de dată și oră (lună, săptămână, zi, zi din săptămână, oră, etc.), oferind rapoarte detaliate de direcționare;
● apeluri preluate: după poziția din coadă, timp de așteptare, per agent, cauza de deconectare, durata, apeluri transferate, oferind unraport detaliat;
● rapoarte pe nivele de serviciu (apeluri preluate sau nepreluate);
● apeluri la care nu s-a raspuns: poziția din coadă, cauza de deconectare, oferind un raport detaliat;
● disponibilitatea agenților, durata sesiunilor de lucru și a pauzelor, modul de distribuire a apelurilor, oferind rapoarte detaliate.
Capacitatea sistemului
● maxim – 80 apeluri simultane;
● maxim – 50 număr agenți.
● până la 300 extensii / interioare IP (telefoane IP, clienți software etc;
- Consultanta si Proiectare
- Instalare
- Expandare, Upgrade, Migrare
- Mentenanta si Service, Update
Shop Închiriat a fost creat pentru a oferi o soluție simplă, ieftină și de calitate pentru oricine dorește să deschidă un magazin online, companie sau persoană fizică.
Soluția include toate facilitățile pe care le regăsiți și în licențe, singura diferență fiind posibilitatea plății unei chirii lunare spre deosebire de licențe unde plata se efectuează integral. Ca pentru orice alt magazin online realizat, puteți opta pentru achiziționarea mai multor pachete de funcționalități și puteți opta pentru alegerea unei teme grafice deja realizată.
Cui se adresează?
Shop Închiriat se adresează tuturor celor care întreprind sau doresc să înceapă o afacere de comerț:
- Importatori
- Distribuitori
- Retaileri tradiționali (magazine offline la strada)
- Magazine online
- Persoane fizice care doresc să înceapă o afacere
Sistemele Business Intelligence ofera:
- informaţii relevante, raportări, statistici actualizate în timp real si viteza decizionala;
- acces securizat la date din orice locaţie;
- analize uşor de realizat de către orice utilizator, fără sprijin specializat;
- imagini ale operatiunilor trecute, curente sau viitoare;
- un control al afacerii bazat pe obiective clare, măsurabile, asumate de către companie şi angajaţi la fiecare nivel execuţional